Τετάρτη 20 Απριλίου 2016

Εκκλησίες - Βίκυ Βανίδη

Μη μου ζητάς
να παρακολουθήσω θέατρο
στους ναούς της υποκρισίας
εκεί δεν γνωρίζουν την τέχνη της
αλήθειας , ανεβάζουν
κακόγουστες παραστάσεις
με ατάλαντους ηθοποιούς
σε κίβδηλους ρόλους .
Αυτό το έργο είναι χιλιοπαιγμένο
και μου είναι βαρετό.
Οι ταξιθέτες στην είσοδο
μοιράζουν ενδοφλέβιες εξαρτήσεις,
το εισιτήριο κοστίζει
ακρωτηριασμένες αισθήσεις
και περνώντας την πύλη
μαγικά μεταμορφώνεσαι
σε χειροκροτητής.

Μη μου ζητάς
να γίνω θεατής του αρλεκίνου
που χαρίζει ανυπόστατη αγάπη.
Δεν αντέχω τα «υπερεγώ» σκηνικά
με πινελιές απόλυτης αλήθειας.
Οι αήττητοι ήρωες με κάνουν
να χλευάζω
και οι γλυκανάλατες σκηνές
που προβάλουν τον παράδεισο
του μέλλοντος μου με τρομάζουν

Άκου
οι ακρωτηριασμένοι χειροκροτητές
σου ψιθυρίζουν προσευχές :
δως μας ένα νήμα θεέ
να βγούμε από τις αγκύλες
της ηττημένης παρένθεσης

όμως
εγώ ήρθα από το μηδέν
για να ζήσω στην ηττημένη παρένθεση
μη μου ζητάς να βγω
μα δάνεισε μου
εσύ, θεέ παντοδύναμε
τα μυστικά της λέξης
αγάπη
και άσε με να ζήσω
στις πληγές αυτού του κόσμου



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου