Τετάρτη 28 Μαΐου 2014

Όταν η αχτίδα συνάντησε το σύννεφο.


Μια απειροελάχιστη κίνηση του σύμπαντος γεννά τη στιγμή. Ζεις την ένταση της και την μετράς με τους χτύπους της καρδιά σου, μετά φεύγει, χάνεται στη σκοτεινή χοάνη του χρόνου μένουν οι μνήμες  σαν μουσειακά εκθέματα του μυαλού. Μα πως μπορούν αυτά τα σκονισμένα εκθέματα να σε τραβούν σε ταξίδια πίσω ; Συναισθήματα κριμένα σε σκοτεινά περάσματα έτοιμα να σου ορμήσουν, σαν άγρια αιλουροειδή να ξεσκίσουν τις σάρκες σου , να σε ματώσουν . Αίμα, αυτό ζητούν οι μνήμες , μια συνεχή αιμοδοσία για να διατηρούν την ύπαρξη τους.
Δεν ξέρω σε ποιο χρόνο γεννήθηκα, ούτε ποιος τόπος  μ’ αναστήσαι . Δεν ξέρω καν τη μήτρα που με επώασε, αυτές οι μνήμες κρύφτηκαν στις πιο βαθιές και σκοτεινές χαράδρες , μόνο κάποιες φορές ξαφνικά μια ηχώ βγαίνει από τις σκοτεινές σπηλιές της μνήμης και μου μιλά με φωνή παράξενη. Δεν ήσουν γυναίκα , μια φλαμουριά σε γέννησε στο χρόνο του σύννεφου και μια πέτρινη σκάλα σε ανάστησε . Μα γεννήθηκα σε μαιευτήριο, η μάνα μου έφερε στη ζωή τον καρπό του έρωτα της, μεγάλωσα σε αυτή τη μικρή πόλη. Αγαπώ , μισώ, κλαίω, γελάω , ερωτεύομαι, απογοητεύομαι είμαι άνθρωπος, γυναίκα
-Θα σε λέω αχτίδα της είπε.
-Ποιος είσαι;
-Ήμουν σκοτάδι, τώρα που σε συνάντησα δεν ξέρω.
- Να σε λέω σύννεφο μέχρι να βρεις ποιος είσαι;
Ξέρω τη μάνα που με μεγάλωσε , αγνοώ τη μήτρα που με έβγαλε στον κόσμο , αυτή επέλεξε να την αγνοώ . Μεγάλωσα καβάλα σε ένα ποδήλατο στις γειτονίες του κόσμου, τον χρόνο τον μετρούσα κόντρα στον άνεμο, έτσι έμαθα να ζω , πάντα κόντρα. Είχα μέσα στο μυαλό μου κάτι μη με ρωτήσεις τι δεν ξέρω,δεν μπορώ να βρω τις λέξεις που το περιγράφουν. Κάτι που με οδηγούσε με ασφάλεια ξαφνικά μια μέρα χάθηκε , δεν ξέρω πως. Μα τι σου λέω τώρα.. ένα κάτι που χάθηκε και όμως έτσι είναι χάθηκε και γω πέρασα στην ακινησία , το σκοτάδι έγινε η φύση μου.
- Δεν πειράζει αν δεν ξέρεις ποιος είσαι εγώ αγαπώ τα σύννεφα, λατρεύω τους μετασχηματισμούς , σε κάθε αεράκι θα παίρνεις άλλη μορφή και πάντα θα είσαι ένας άλλος .
-Μ΄ αρέσει να με λες σύννεφο . Έλα αχτίδα μου σάλτα πάνω μου να πλανηθούμε άγνωστοι μέσα στον κόσμο τούτο. Θα δεις θα βρούμε τόπους μαγικούς , τόπους ονειρεμένους
-  Μπορεί να βρούμε και την ουτοπία! Πάντα ήθελα εκεί να κατοικήσω
- Μα ναι! Το μυαλό παντού ταξιδεύει, βρίσκει τρόπους για τόπους ουτοπικά ονειρικούς
- Πάμε λοιπόν ανυπομονώ να ταξιδέψω καβάλα σ' ένα σύννεφο που θα μεταλλάσσεται στο χώρο και στο χρόνο.
- Τώρα είμαι σίγουρος ξέρω ποιος είμαι. Είμαι ένα σύννεφο σπρωγμένο απ’ τον αέρα και συ μια αχτίδα που εισρέει μέσα μου και μου αλλάζει σχήμα
- Τώρα ξέρω τι θα γίνουμε και οι δυο, θα γίνουμε μια συννεφοϊστορια.
πίνακας Κώστα Ντιό


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου